Heritage

De BMW R 18 B

Raw power, pure soul

De R 18 B combineert gebundelde kracht met BMW Motorrad Touring-geschiedenis en de emotionaliteit van de R 18 familie. Het grote front met de aan het stuur bevestigde beplating en de lage kuipruit tonen een sterk karakter. En ook de 1802 cc van de zwarte Big Boxer laat geen ruimte voor speculatie. Maar cilinderinhoud is niet alles. Bij de R 18 B is er nog veel meer. Ze is gecreëerd voor de customizing. Maak haar precies tot jouw bike en breng #Soulfuel aan het licht.

De R 18 Transcontinental

The road’s best dressed icon

Met de R 18 Transcontinental ben je exclusief en luxueus onderweg. Als lid van de R 18-familie staat hij voor de traditie van BMW Motorrad en toch staat hij helemaal in het hier en nu: Zijn onmiskenbare voorkant met de hoge kuipruit en de sterke Big Boxer beloven comfortabel, krachtig kilometergenot. De automatische beladingscompensatie past het onderstel precies aan de belading van de machine aan. En dankzij de voorbereiding voor customizing kun je met jouw R 18 Transcontinental precies dat definiëren, wat je ook op elke rit vindt: Jezelf. Gewoon klassiek #Soulfuel.

De BMW R 18

De flyline is gestrekt en laag. Het stalen frame met dubbel subframe omvat de geweldig vormgegeven motor, die de aanwezigheid van de machine indrukwekkend onderbouwt.  Daarbij komen nog talloze individuele uitrustingsopties: bij de R 18 gaat het om maximaal minimalistisch voor een maximale individualiteit. 

DE BMW R18 CLASSIC

ICONISCH. NOSTALGISCH. SOULFUEL

De R 18 Classic is een nostalgische toermotor. Hij doet denken aan het begin van de eerste cruisers die geschikt waren om te toeren. Daarnaast haalt hij tijdloze kenmerken uit onze BMW Motorrad-geschiedenis aan - zoals het witte dubbele lijnenwerk zoals je die aantreft op de R 18 Classic First Edition. De krachtigste boxer die we ooit hebben gebouwd qua cilinderinhoud vormt onmiskenbaar het hart van de machine. Hij staat voor ontspannen tochten en puur plezier.

DE BMW R NINE T

CUSTOM BIKE VAN BIQER.

Motorrijden zoals het ooit bedoeld is. Puur, daarvoor staat de BMW R nineT. Een combinatie van nonchalante looks, spontane krachtsontwikkeling en een geweldig geluid. Door zijn variabele achterframe is de nineT in een handomdraai van roadster met passagierszit te veranderen in een caféracer met een slanke aluminium stroomlijn. BIQER is je graag behulpzaam.

Hart van de R nineT is de klassieke luchtgekoelde boxermotor van 110 pk (81 kW) met de uitlaat aan de voorzijde. Qua emissie en veiligheid heb je de laatste stand der techniek. Want de motor voldoet aan emissienorm EU4 en je rijdt met standaard ABS en ASC (Automatic Stability Control) is als optie leverbaar.

BMW R NINE T PURE

BIQER'S NAKED BIQER.

Hoe mooi is het om terug te gaan naar de essentie van motorrijden? In design en in rijbeleving? Vanuit die gedachte ontwikkelde BMW Motorrad de R nineT Pure - in stemmig zwart met blank metaal. Helemaal puur. En BIQER heeft talloze mogelijkheden voor je om deze machine tot in de details te customizen.

Net als vroeger is de luchtgekoelde tweecilinder boxer goed zichtbaar - nu met 110 pk (81 kW) en een koppel van 116 Nm. Qua milieu en veiligheid heb je de laatste stand der techniek. Want de motor voldoet aan emissienorm EU4 en je rijdt met standaard ABS en ASC (Automatic Stability Control) is als optie leverbaar.

DE BMW R NINE T SCRAMBLER

GOUDEN TIJDEN HERLEVEN BIJ BIQER.

In de BMW R nineT Scrambler herleven de Gouden Tijden van de motorfiets. Het zijn de favoriete machines van filmsterren als Marlon Brando en Steve McQueen in de jaren 70. Ontdek bij BIQER alles wat deze machine zo geliefd maakt.

Je rijdt net zo gemakkelijk door de stad als over het strand - voorvork met rubber balgen, een hoge uitlaat en gietwielen met noppenbanden. De 1200 cc boxer zorgt met zijn 81 kW (110 pk) voor een dynamische rijbeleving.

DE BMW R NINE T URBAN G/S

PARIS-DAKAR HERLEEFT BIJ BIQER.

Een stoere boxer die met zijn witte tank en rode buddyseat meteen doet denken aan de R 80 G/S, onze eerste Paris-Dakar winnaar. Maar dan wel met alle technologie en veiligheid van nu. En met talloze customizing-opties kunt je de Urban G/S samen met BIQER zo offroad of retro maken als je maar wilt.

Je ziet een winnaar uit de jaren 80. Maar je voelt de power van een moderne, luchtgekoelde boxer: maar liefst 110 pk (81 kW) uit 1.170 cc. En met opties als een motorbeschermbeugel, carterbeschermplaat en een koplampraster kun je zijn offroad kwaliteiten nog versterken. En ABS is uiteraard standaard.